Friday, June 5, 2009

Basikal Ku

Memandangkan umur telah menjangkau 40 tahun, aku akhirnya sedar bahawa pada umur inilah kita selalunya diserang pelbagai penyakit, contohnya diabetis, jantung dan macam-macam lagi. Eeee... seram dan takut jugak dibuatnya,

Maka langkah pertama aku,





Aku belilah sebuah basikal, CORRATEC X-Vert 0.4.



Bersama tu, aku beli jersey, shorts, gloves & helmet. Tak lupa, cermin mata. Nampak macam pro.




Ni lah CORRATECH aku.









Aku lah ni, Jimi.



Aku pun mulalah mengayuh CORRATEC aku ni. Mula-mula area yang dekat-dekat dulu la. Lepas tu jauh sikit.


CUTI SEKOLAH PERTENGAHAN PENGGAL I (Mac 2009)
Cuti sekolah bulan mac lalu, aku balik kampung kat Kangar. Tak lupa, aku bawak balik juga CORRATEC aku. Dari jeti Kuala Perlis, aku kayuh sampai Kangar. Jarak paling jauh aku la pada masa tu, he... he.... he.
Kat Kangar, aku tumpang join GENG NAGA, yang terdiri dari Azril, Rizal dan Khairil. Aku ikut Geng Naga ni kayuh dari Kangar sampai...... tengok la sendiri.































No comments:

Post a Comment