Saturday, June 27, 2009

Geng Baru.......

Trip kali ini aku diserta geng baru, Bidi. Dia baru saja membeli sebuah basikal dan mula menyertai aktiviti yang sama dengan aku. Trip kali ini hanya sekitar Kuah, di mana aku sekadar menemani Bidi untuk berlatih dan membiasakan diri dengan basikalnya itu. Aku berharap selepas ini ada lagi member-member lain yang akan menyertai geng kami ini.
Kawasan : Bukit Beringin, Kuah.



Nampak tak dok kayuh dari jauh tu, naik bukit





Inilah orangnya, Bidi, dah jadi geng aku.





Pemandangan dari Bukit Beringin, cantiknya...





Penghuni-penghuni Bukit Beringin sedang berehat.




Kat bukit ke Westin Resort. Nampak tak laut kat
bawah sana




CORRATEC aku lepas sampai atas Bukit Beringin







Ni la tuan dia.

Harap-harap lepas ni ada lagi kawan-kawan nak join geng kami ni.

No comments:

Post a Comment