Friday, April 9, 2010

Telah di Upgrade...... GIANT

Inilah rupa terbaru MTB aku setelah dibuat beberapa pengubahsuaian. Kerja-kerja pengubahsuaian ini telah dilakukan oleh kawan aku yang juga seorang pengusaha kedai basikal & MTB dan seorang biker yang terkenal di Langkawi ini, iaitu Art.

Art jugalah yang telah memperkenalkan aku dan group aku kepada kayuhan offroad dan beliau dan member-member dari team 99Bikes sering membawa kami menjelajah kawasan-kawasan kayuhan offroad di Langkawi ini.

Aku amat berpuashati dengan hasil tangan Art. Nikmatilah kehenseman MTB aku ini.





Handle bar TRUVATIV putih lagi - matching dengan frame.





Saddle - FIZIK GOBI XM, juga warna putih.

Tayar - KENDA KARMA 2.10 (depan) & KENDA NEVERGAL JOHN TOMAC 1.95 (belakang)
RIM - MAVIC 223
Art sedang 'setting'





No comments:

Post a Comment